Política de privacitat
En el marc del compliment del que disposa la Llei 29/2021, de 28 d'octubre del 2021, sobre protecció de Dades de Caràcter Personal "Papers”, informa als usuaris d'aquest web que: Les dades de tràfics com nom del proveïdor d'accés, adreça IP, data i hora d'accés, enllaços des dels quals accedeixes i qualsevol altra informació de naturalesa semblant o anàloga que pugui proporcionar la teva navegació pel lloc seran tractades de forma anònima fins que completis algun dels formularis d'aquest web, moment a partir del qual ens dones el teu consentiment de forma inequívoca per associar-los a les dades personals que ens facilites, amb l'única finalitat de realitzar estadístiques de visites del lloc web https://papers.ad
Les dades generades mitjançant la tecnologia "cookies" són utilitzades única i exclusivament per facilitar l'accés i la navegació dels usuaris al lloc web https://papers.ad i l'usuari accepta l'ús i tractament d'aquestes dades.
Les dades de registre d'usuaris són utilitzades per permetre l'accés personalitzat i identificat a diverses seccions i per a la prestació de diversos serveis dins del lloc web https://papers.ad
Les dades personals de registre, trànsit i navegació seran incorporades a un fitxer denominat CLIENTS la finalitat del qual és la navegació pel lloc web https://papers.ad l'anàlisi del trànsit d'usuaris i l'enviament de comunicacions comercials via email.
Les dades relatives a la contractació electrònica de serveis s'incorporen al fitxer denominat clients amb la finalitat de la gestió de tots els processos que es desenvolupen en aquesta empresa per a la realització dels serveis sol·licitats i contractats. Les dades relatives al lliurament de la teva comanda: Nom, cognoms, adreça de lliurament i dades de contacte podran ser cedides per a la correcta prestació dels serveis de lliurament a l'empresa de missatgeria, ja que altrament no podríem gestionar la teva sol·licitud.
Papers té adoptades les mesures tècniques i organitzatives conforme al que disposa la normativa vigent. Es garantitzen els nivells de seguretat adequats a les dades que es tracten.
En qualsevol moment podràs revocar el consentiment atorgat, així com exercir els teus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, en els termes establerts en la legislació vigent, dirigint-te per escrit a: hola@papers.ad
1. Identificació
Les presents condicions generals de contractació apliquen a totes les transaccions comercials realitzades a la nostra botiga virtual Papers domini explotat per Natàlia Cusnir Capoccia, en endavant https://papers.ad, empresa legalment constituïda al Principat d'Andorra amb número de NRT: L719071R, amb domicili social a Carrer Na Maria Pla 26, Local 2, AD500 – Andorra la Vella.
2. Activitat
Papers es dedica a l'assistència en la direcció d'empreses comercials o industrials. A la realització de treballs de comptabilitat, a la consulta professional per a negocis i/o particulars, així com a l'assistència per a la implantació al Principat d'Andorra per a particulars i/o professionals.
3. Continguts i informació subministrada al lloc web
Papers es reserva el dret a modificar l'oferta de serveis presentada al lloc web (modificacions sobre productes, preus, promocions i altres condicions comercials i de servei) en qualsevol moment.
Papers fa tots els esforços dins dels seus mitjans per oferir la informació continguda al web de forma veraç i sense errors tipogràfics. Els productes que no tenen indicat preu, o marquen com preu 0, són productes que no es disposa del preu en aquest moment i abans de realitzar la compra cal consultar-nos el preu, el qual t'elaborarem un pressupost i t’ho enviarem a través de correu electrònic.
Els productes i/o serveis en aquest web inclouen PVP (IGI Inclòs).
4. Sistema de venda. Comanda
Per realitzar una compra, l'usuari ha d'incloure el producte i/o servei desitjat al "carret de la compra" del menú existent al lloc web https://papers.ad
Els preus dels productes exposats a la pàgina web https://papers.ad, inclouen l’Impost General Indirecte que, si escau, sigui procedent aplicar.
Els serveis en ser desenvolupats dins del territori Andorrà estaran subjectes a IGI.
No s'inclouen en el preu les despeses o impostos locals que hauran de ser assumits pel Client.
5. Forma de pagament
https://papers.ad accepta les targetes VISA, MAESTRO i MASTERCARD.
Al formular la comanda, pots escollir lliurement abonar les compres que realitzis mitjançant:
Targeta de crèdit o dèbit
Papers confirma la teva comanda en el moment en què efectues el pagament. Totes les solucions de pagament, són completament segures i garantides per les entitats bancàries i financeres. En el cas de pagament amb targeta de crèdit, no veiem les dades de la teva targeta, la transacció es realitza directament entre el banc emissor de la teva targeta i el nostre banc, per a una major seguretat.
6. Anul·lació de prestació
En cas de desistiment de la compra i devolució per part del consumidor, Papers ofereix al client un termini de 10 dies hàbils per exercir el seu dret a rescindir el contracte de compra, sense cap motiu.
Les anul·lacions han de ser enviades per carta certificada amb acusament de recepció a: hola@papers.ad, a l'adreça indicada a la clàusula 1.-. En aquest cas el consumidor abonarà una quarta part del que es pagui pel servei contractat.
El preu pagat pel comprador sobre el bé serà reemborsat en la mateixa forma de pagament que emprès el client, el més aviat possible a partir de la data de lliurament i recepció del bé.
7.- Obligacions del comprador
El client de Papers es compromet en tot moment a facilitar informació veraç sobre les dades sol·licitades en els formularis de registre d'usuari o de realització de la comanda, i a mantenir-los actualitzats en tot moment.
El client es compromet a acceptar totes les disposicions i condicions recollides en les presents Condicions Generals de Contractació entenent que recullen la millor voluntat de servei possible per al tipus d'activitat que desenvolupa Papers
En cas d'incompliment per part del client d’aquesta obligació Papers no tindrà cap responsabilitat sobre el retard o impossibilitat de lliurament del servei sol·licitat pel client.
8. Seguretat i confidencialitat
Papers garanteix la seguretat i confidencialitat en totes les seves comunicacions amb els seus clients.
Totes les operacions de pagament on-line es realitzen a través d’un servidor segur, basat en l'estàndard SSL que protegeix les dades davant d’intents de violació per tercers. Les dades del procés de compra es guarden en una base de dades dissenyada per a tal efecte.
Papers garanteix la protecció i confidencialitat de les dades personals, domiciliàries, de pagament i de qualsevol altre tipus que ens proporcionin els nostres clients d'acord amb el que disposa la Llei Orgànica 29/2021 del 28 d'octubre del 2021, de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Totes les dades facilitades pels nostres clients a Papers o als seus empleats, seran incloses en un fitxer automatitzat de dades de caràcter personal creat i mantingut sota la responsabilitat de Papers.
En compliment del que disposa la “Llei 29/2021, del 28 d’octubre del 2021, qualificada de protecció de dades personals.”, els clients de Papers poden, en tot moment, exercir els drets d'accés, rectificació, limitació de tractament, supressió, portabilitat i oposició sobre les seves dades personals comunicant-ho per escrit a Papers amb adreça indicada a la clàusula 1.
En el cas que les dades subministrades estiguin associades a una compra, la legislació Andorrana ens obliga a mantenir-les almenys durant sis anys, pel que no es podran esborrar ni rectificar encara que el client així ho sol·liciti.
12. Legislació aplicable i jurisdicció competent
Les compres realitzades amb Papers se sotmeten a la legislació Andorrana.
En el cas que sorgeixi qualsevol conflicte o discrepància en la interpretació o aplicació de les presents condicions contractuals, ambdues parts se sotmeten, amb renúncia expressa a qualsevol altre fur, als Jutjats i Tribunals del Principat d'Andorra.
En el marc del compliment de lo disposat a la Llei 29/2021, de 28 d'octubre de 2021, sobre protecció de Dades de Caràcter Personal “Papers”, informa als usuaris d'aquest web que: Les dades de tràfic com el nom del proveïdor d'accés, adreça IP, data i hora d'accés, enllaços des d'on accedeixes i qualsevol altra informació de naturalesa semblant o anàloga que pugui proporcionar la teva navegació pel lloc seran tractades de forma anònima fins que complimentis algun dels formularis d'aquest web, moment a partir del qual ens dones el teu consentiment de forma inequívoca per associar-les a les dades personals que ens facilites, amb l'única finalitat de realitzar estadístiques de visites del lloc web https://papers.ad
Les dades generades mitjançant la tecnologia "cookies" són utilitzades única i exclusivament per facilitar l'accés i la navegació dels usuaris al lloc web https://papers.ad i l'usuari accepta l'ús i tractament d'aquestes dades.
Les dades de registre d'usuari són utilitzades per permetre l'accés personalitzat i identificat a diferents seccions i per a la prestació de diferents serveis dins del lloc web https://papers.ad
Les dades personals de registre, trànsit i navegació seran incorporades a un fitxer denominat CLIENTS la finalitat del qual és la navegació pel lloc web https://papers.ad l'anàlisi del trànsit d'usuaris i l'enviament de comunicacions comercials via email.
Les dades relatives a la contractació electrònica de serveis són incorporades al fitxer denominat clients amb la finalitat de la gestió de tots els processos que es desenvolupen en aquesta empresa per a la realització dels serveis sol·licitats i contractats. Les dades relatives al lliurament de la teva comanda: Nom, cognoms, adreça de lliurament i dades de contacte podran ser cedides per a la correcta prestació dels serveis de lliurament a l'empresa de missatgeria, doncs d'altra manera no podríem gestionar la teva sol·licitud.
Papers té adoptades les mesures tècniques i organitzatives conforme a lo disposat en la normativa vigent. Es garanteixen els nivells de seguretat adequats a les dades que es tracten.
En qualsevol moment podràs revocar el consentiment atorgat, així com exercitar els teus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, en els termes establerts a la legislació vigent, dirigint-te per escrit a: hola@papers.ad
1. Identificació
Les presents condicions generals de contractació apliquen a totes les transaccions comercials realitzades a la nostra botiga virtual Papers domini explotat per Natàlia Cusnir Capoccia, en endavant https://papers.ad, empresa legalment constituïda al Principat d'Andorra amb número de NRT: L719071R, amb domicili social a Carrer Na Maria Pla 26, Local 2, AD500 – Andorra la Vella.
2. Activitat
Papers es dedica a l'assistència en la direcció d'empreses comercials o industrials. A la realització de treballs de comptabilitat, a la consulta professional per a negocis i/o particulars, així com a l'assistència per a la implantació al Principat d'Andorra per particulars i/o professionals.
3. Continguts i informació subministrada al web site
Papers es reserva el dret a modificar l'oferta de serveis presentada al website (modificacions sobre productes, preus, promocions i altres condicions comercials i de servei) en qualsevol moment.
Papers fa tots els esforços dins dels seus mitjans per oferir la informació continguda al website de manera veraç i sense errors tipogràfics. Els productes que no tenen indicat preu, o marquen com preu 0, són productes que no es disposa del preu en aquest moment i abans d'efectuar la compra has de consultar-nos el preu, el qual et farem un pressupost i te l'enviarem a través de correu electrònic.
Els productes i/o serveis d'aquest web inclouen PVP (IGI Inclòs).
4. Sistema de venda. Comanda
Per realitzar una compra, l'usuari ha d'incloure el producte i/o servei desitjat al "carret de la compra" del menú existent al website https://papers.ad
Els preus dels productes exposats a la pàgina web https://papers.ad, inclouen l'Impost General Indirecte que, si escau, sigui procedent aplicar.
Els serveis sent desenvolupats dins del territori Andorrà estaran subjectes a IGI.
No es inclouen en el preu les despeses o impostos locals que haurà d'assumir El Client.
5. Forma de pagament
https://papers.ad accepta les targetes VISA, MAESTRO i MASTERCARD.
Al formular la comanda, pots triar lliurement abonar les compres que realitzis mitjançant:
Targeta de crèdit o dèbit
Papers confirma la teva comanda en el moment en que efectues el pagament. Totes les solucions de pagament, són completament segures i garantides per les entitats bancàries i financeres. En el cas de pagament amb targeta de crèdit, no veiem les dades de la teva targeta, la transacció es realitza directament entre el banc emissor de la teva targeta i el nostre banc, per una major seguretat.
6. Anul·lació de prestació
En cas de desistiment de la compra i devolució per part del consumidor, Papers ofereix al client un termini de 10 dies hàbils per exercir el seu dret a rescindir el contracte de compra, sense cap motiu.
Les anul·lacions han de ser enviades per carta certificada amb justificant de recepció a: hola@papers.ad, a l'adreça indicada a la clàusula 1.-. En aquest cas el consumidor abonarà una quarta part del pagat pel servei contractat.
El preu pagat pel comprador sobre el bé serà reemborsat en la mateixa forma de pagament que hagi fet servir el client, el més aviat possible a partir de la data de lliurament i recepció del bé.
7.- Obligacions del comprador
El client de Papers es compromet en tot moment a facilitar informació veraç sobre les dades sol·licitades en els formularis de registre d'usuari o de realització de la comanda, i a mantenir-les actualitzades en tot moment.
El client es compromet a acceptar totes les disposicions i condicions recollides en les presents Condicions Generals de Contractació entenent que recullen la millor voluntat de servei possible pel tipus d'activitat que desenvolupa Papers
En cas d'incompliment per part del client d'aquesta obligació Papers no tindrà cap responsabilitat sobre el retard o impossibilitat de lliurament del servei sol·licitat pel client.
8. Seguretat i confidencialitat
Papers garanteix la seguretat i confidencialitat en totes les seves comunicacions amb els seus clients.
Totes les operacions de pagament on-line es realitzen mitjançant un servidor segur, basat en l'estàndard SSL que protegeix les dades davant intents de violació per tercers. Les dades del procés de compra es guarden en una base de dades dissenyada per a aquest efecte.
Papers garanteix la protecció i confidencialitat de les dades personals, domiciliàries, de pagament i de qualsevol altre tipus que ens proporcionin els nostres clients d'acord amb el disposat a la Llei Orgànica 29/2021 del 28 d'octubre de 2021, de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Totes les dades facilitades pels nostres clients a Papers o als seus empleats, seran incloses en un fitxer automatitzat de dades de caràcter personal creat i mantingut sota la responsabilitat de Papers.
En compliment del que disposa la “Llei 29/2021, del 28 d’octubre de 2021, qualificada de protecció de dades personals.”, els clients de Papers poden, en tot moment, exercitar els drets d'accés, rectificació, limitació de tractament, supressió, portabilitat i oposició sobre les seves dades personals comunicant-ho per escrit a Papers amb l'adreça indicada a la clàusula 1.
En cas que les dades subministrades estiguin associades a una compra, la legislació Andorrana ens obliga a mantenir-les almenys durant sis anys, per la qual cosa no es podran esborrar ni rectificar encara que el client així ho sol·liciti.
12. Legislació aplicable i jurisdicció competent
Les compres realitzades amb Papers se sotmeten a la legislació Andorrana.
En el cas que sorgeixi qualsevol conflicte o discrepància en la interpretació o aplicació de les presents condicions contractuals, ambdues parts se sotmeten, amb renúncia expressa a qualsevol altre fur, als Jutjats i Tribunals del Principat d'Andorra.
En el marc del compliment del que disposa la Llei 29/2021, del 28 d'octubre del 2021, sobre protecció de Dades de Caràcter Personal "Papers”, informa als usuaris d'aquesta web que: Les dades de tràfic com el nom del proveïdor d'accés, adreça IP, data i hora d'accés, enllaços des d'on accedeixes i qualsevol altra informació de naturalesa semblant o anàloga que puguis proporcionar amb la teva navegació pel lloc seran tractades de forma anònima fins que emplenis algun dels formularis d'aquest web, moment a partir del qual ens dónes el teu consentiment de forma inequívoca per associar-les a les dades personals que ens facilites, amb l'única finalitat de realitzar estadístiques de visites del lloc web https://papers.ad
Les dades generades mitjançant la tecnologia "cookies" són utilitzades única i exclusivament per facilitar l'accés i la navegació dels usuaris al lloc web https://papers.ad i l'usuari accepta l'ús i tractament d'aquestes dades.
Les dades de registre d'usuaris són utilitzades per permetre l'accés personalitzat i identificat a diferents seccions i per a la prestació de diferents serveis dins del lloc web https://papers.ad
Les dades personals de registre, tràfic i navegació seran incorporades a un fitxer denominat CLIENTS la finalitat del qual és la navegació pel lloc web https://papers.ad l'anàlisi del tràfic d'usuaris i l'enviament de comunicacions comercials via email.
Les dades relatives a la contractació electrònica de serveis són incorporades al fitxer anomenat clients amb la finalitat de la gestió de tots els processos que es desenvolupen en aquesta empresa per a la realització dels serveis sol·licitats i contractats. Les dades relatives al lliurament de la teva comanda: Nom, cognoms, adreça de lliurament i dades de contacte podran ser cedit per a la correcta prestació dels serveis de lliurament a l'empresa de missatgeria, ja que d'una altra manera no podríem gestionar la teva sol·licitud.
Papers té adoptades les mesures tècniques i organitzatives conforme al que disposa la normativa vigent. Es garanteixen els nivells de seguretat adequats a les dades que es tracten.
En qualsevol moment podràs revocar el consentiment atorgat, així com exercitar els teus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, en els termes establerts en la legislació vigent, adreçant-se per escrit a: hola@papers.ad
1. Identificació
Les presents condicions generals de contractació apliquen a totes les transaccions comercials realitzades a la nostra botiga virtual Papers domini explotat per Natàlia Cusnir Capoccia, d'ara endavant https://papers.ad, empresa legalment constituïda al Principat d'Andorra amb número de NRT: L719071R, amb domicili social a Carrer Na Maria Pla 26, Local 2, AD500 – Andorra la Vella.
2. Activitat
Papers es dedica a l'assistència en la direcció d'empreses comercials o industrials. A la realització de treballs de comptabilitat, a la consulta professional per a negocis i/o particulars, així com a l'assistència per a la implantació al Principat d'Andorra per a particulars i/o professionals.
3. Continguts i informació subministrada al web
Papers es reserva el dret a modificar l'oferta de serveis presentada al website (modificacions sobre productes, preus, promocions i altres condicions comercials i de servei) en qualsevol moment.
Papers fa tots els esforços dins dels seus mitjans per oferir la informació continguda al website de forma veraç i sense errors tipogràfics. Els productes que no tenen indicat preu, o es marquen com a preu 0, són productes que no disposen del preu en aquest moment i abans d'efectuar la compra cal consultar-nos el preu, el qual et farem un pressupost i t'ho enviarem a través de correu electrònic.
Els productes i/o serveis en aquesta web inclouen PVP (IGI Inclòs).
4. Sistema de venda. Comanda
Per realitzar una compra, l'usuari ha d'incloure el producte i/o servei desitjat al "carrito de la compra" del menú existent al lloc web https://papers.ad
Els preus dels productes exposats a la pàgina web https://papers.ad, inclouen l'Impost General Indirecte que, si escau, sigui procedent aplicar.
Els serveis en ser desenvolupats dins del territori Andorrà estaran subjectes a IGI.
No s'inclouen en el preu les despeses o impostos locals que hauran de ser assumits pel Client.
5. Forma de pagament
https://papers.ad accepta les targetes VISA, MAESTRO i MASTERCARD.
En formular la comanda, pots triar lliurement pagar les compres que realitzis mitjançant:
Targeta de crèdit o dèbit
Papers confirma la teva comanda en el moment en què efectues el pagament. Totes les solucions de pagament, són completament segures i garantides per les entitats bancàries i financeres. En el cas de pagament amb targeta de crèdit, no veiem les dades de la teva targeta, la transacció es realitza directament entre el banc emissor de la teva targeta i el nostre banc, per a una major seguretat.
6. Anul·lació de prestació
En cas de desistiment de la compra i devolució per part del consumidor, Papers ofereix al client un termini de 10 dies hàbils per exercir el seu dret a rescindir el contracte de compra, sense cap motiu.
Les anul·lacions han de ser enviades per carta certificada amb acusament de rebuda a: hola@papers.ad, a l'adreça indicada a la clàusula 1.-. En aquest cas el consumidor abonarà una quarta part del que s'hagi pagat pel servei contractat.
El preu pagat pel comprador sobre el bé serà reemborsat en la mateixa forma de pagament que utilitzés el client, el més aviat possible a partir de la data de lliurament i recepció del bé.
7.- Obligacions del comprador
El client de Papers es compromet en tot moment a facilitar informació veraç sobre les dades sol·licitades als formularis de registre d'usuari o de realització de la comanda, i a mantenir-los actualitzats en tot moment.
El client es compromet a acceptar totes les disposicions i condicions recollides en les presents Condicions Generals de Contractació entenent que recullen la millor voluntat de servei possible per al tipus d'activitat que desenvolupa Papers
En cas d'incompliment per part del client d'aquesta obligació Papers no tindrà cap responsabilitat sobre el retard o impossibilitat de lliurament del servei sol·licitat pel client.
8. Seguretat i confidencialitat
Papers garanteix la seguretat i confidencialitat en totes les seves comunicacions amb els seus clients.
Totes les operacions de pagament on-line es realitzen a través d'un servidor segur, basat en l'estàndard SSL que protegeix les dades davant intents de violació per tercers. Les dades del procés de compra es guarden en una base de dades dissenyada per a tal efecte.
Papers garanteix la protecció i confidencialitat de les dades personals, domiciliàries, de pagament i de qualsevol altre tipus que ens proporcionen els nostres clients d'acord amb el que disposa la Llei Orgànica 29/2021 del 28 d'octubre del 2021, de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Totes les dades facilitades pels nostres clients a Papers o als seus empleats, seran incloses en un fitxer automatitzat de dades de caràcter personal creat i mantingut sota la responsabilitat de Papers.
En compliment de l'establert a la “Llei 29/2021, del 28 d’octubre del 2021, qualificada de protecció de dades personals.”, els clients de Papers poden, en tot moment, exercitar els drets d'accés, rectificació, limitació de tractament, supressió, portabilitat i oposició sobre les seves dades personals comunicant-ho per escrit a Papers amb l'adreça indicada a la clàusula 1.
En el cas que les dades subministrades estiguin associades a una compra, la legislació Andorrana ens obliga a mantenir-les almenys durant sis anys pel que no es podran esborrar ni rectificar encara que el client així ho sol·liciti.
12. Legislació aplicable i jurisdicció competent
Les compravendes realitzades amb Papers se sotmeten a la legislació Andorrana.
En el supòsit que sorgeixi qualsevol conflicte o discrepància en la interpretació o aplicació de les presents condicions contractuals, ambdues parts se sotmeten, amb renúncia expressa a qualsevol altre fur, als Jutjats i Tribunals del Principat d'Andorra.
Deixa'ns encarregar-nos del teu projecte a Andorra
Deixa'ns encarregar-nos del teu projecte a Andorra
Des de la creació de l'empresa fins a l'obtenció de la residència, passant per la comptabilitat de la teva estructura, la nostra gestoria a Andorra s'encarrega al 100% del teu projecte en els millors terminis i al millor preu.
Deixa'ns encarregar-nos del teu projecte a Andorra
Des de la creació de l'empresa fins a l'obtenció de la residència, passant per la comptabilitat de la teva estructura, la nostra gestoria a Andorra s'encarrega al 100% del teu projecte en els millors terminis i al millor preu.
La nostra gestoria a Andorra s'encarrega de tots els tràmits per crear la teva empresa i instal·lar-te a Andorra, facilitant el teu camí emprenedor amb un servei complet i personalitzat.
© Copyright Papers - NRT L719071R
Els serveis proporcionats per Papers es limiten a l'assistència i assessorament en matèria de creació d'empreses, gestió de residència i serveis comptables. No oferim serveis legals ni actuem com a advocats. La informació proporcionada per Papers té un caràcter general i no ha de ser presa com assessorament legal personalitzat. Se recomana als clients buscar assessorament legal independent per a les seves necessitats específiques. Papers no es fa responsable de les decisions preses pels clients basades en la informació o serveis proporcionats.
La nostra gestoria a Andorra s'encarrega de tots els tràmits per crear la teva empresa i instal·lar-te a Andorra, facilitant el teu camí emprenedor amb un servei complet i personalitzat.
© Copyright Papers - NRT L719071R
Els serveis proporcionats per Papers es limiten a l'assistència i assessorament en matèria de creació d'empreses, gestió de residència i serveis comptables. No oferim serveis legals ni actuem com a advocats. La informació proporcionada per Papers té un caràcter general i no ha de ser presa com assessorament legal personalitzat. Se recomana als clients buscar assessorament legal independent per a les seves necessitats específiques. Papers no es fa responsable de les decisions preses pels clients basades en la informació o serveis proporcionats.
La nostra gestoria a Andorra s'encarrega de tots els tràmits per crear la teva empresa i instal·lar-te a Andorra, facilitant el teu camí emprenedor amb un servei complet i personalitzat.
© Copyright Papers - NRT L719071R
Els serveis proporcionats per Papers es limiten a l'assistència i assessorament en matèria de creació d'empreses, gestió de residència i serveis comptables. No oferim serveis legals ni actuem com a advocats. La informació proporcionada per Papers té un caràcter general i no ha de ser presa com assessorament legal personalitzat. Se recomana als clients buscar assessorament legal independent per a les seves necessitats específiques. Papers no es fa responsable de les decisions preses pels clients basades en la informació o serveis proporcionats.